Sky Cola ZERO je posljednji novitet među gaziranim osvježavajućim pićima Sarajevskog kiseljaka koji donosi originalni okus svima dobro poznate Sky Cole, ali ovog puta bez šećera i bez kalorija. To je čini idealnim pićem za sve one koji ne mogu odoljeti jedinstvenom okusu Sky Cole, a istovremeno paze na unos šećera.
Dolazi u ambalaži modernog dizajna, u PET pakiranjima od 0,5 L i velikom pakovanju od 2 L, idealnom za okupljanja u krugu porodice i prijatelja, te druženja i izlete. Bez šećera i bez kalorija, za maksimum užitka, radosti i zadovoljstva!
LONG LIVE THE BAT slogan je globalne kampanje u okviru koje se nizom aktivnosti širom svijeta obilježava 80 godina postojanja najpopularnijeg strip junaka. Zahvaljujući suradnji sa Warner Bros-om, Sky Cola je za sve fanove Batmana u našoj zemlji pripremila limitiranu ediciju s njegovim likom.
Sky Cola Batman na tržište dolazi u PET pakiranjima od 0,5L, 1,5 L i 2,0 L. Na svakoj etiketi nalazi se snap chat kod, koji nakon skeniranja vodi do foto filtera koji na vaše lice stavlja Batmanovu masku ili pravi animaciju grada. Kao simbol odlučnosti, hrabrosti i pravde u 80 godina postojanja Batman je postao jedan od omiljenih i najpopularnijih superheroja među različitim generacijama. Uključite se i vi u obilježavanju Batmanove obljetnice i uživajte u neodoljivom okusu Sky Cole!
Sarajevski kiseljak je potpisao ugovor o suradnji s poznatom produkcijskom kućom Warner Bros. Consumer Products division. Početak suradnje znači nova prijatna iznenađenja za sve ljubitelje brendova koji dolaze iz Sarajevskog kiseljaka i filmskih hitova Warner Bros-a. Rezultat udruživanja snaga ove dvije kompanije je nova limitirana edicija Sky Cole, čiju etiketu krase popularni superjunaci Justice League.
Na veliko zadovoljstvo vjernih navijača nogometnih klubova diljem BiH, Sky Cola je po prvi puta pokrenula loyalty program i time omogućila svim ljubiteljima nogometa da uz navijanje i financijski pomognu svoj omiljeni klub.
Loyalty program „PODRŽI I NAVIJAJ“ rezultat je sponzorske suradnje Sarajevskog kiseljaka i dvanaest klubova Premijer lige BiH, za koje se od svake prodate boce specijalnog izdanja Sky Cole dio iznosa upućuje njima.
Specijalno izdanje Sky Cole karakteriše nova srebrna etiketa na kojoj se uz prepoznatljivi logo Sky Cole, nalazi i grb jednog od nogometnih klubova.
Kreni po novu turu Sky Cola avantura i osvoji fenomenalne nagrade.
Putovanje po izboru za dvoje, novi Apple iPad Air ili iPhone 6S, XBOX One konzola, GoPro HERO 4 kamera, Beats by Dr Dre slušalice ili neka druga od mnogobrojnih Sky Cola nagrada mogu biti baš vaše!
Ne zaboravi odigrati i Sky Cola Penalty igricu i tako udvostručiti šansu za dobitak.
Istraži svaki kutak Barcelone, Atene ili Dubaija i uživaj u fenomenalnom odmoru za dvoje! A bilo bi baš super osvojiti novi MacBook Air ili postati ponosni vlasnik mobitela iPhone 6 ! Ove i druge sjajne nagrade mogu biti tvoje ukoliko sakupiš 3 koda sa čepova Sky Cola boca, uspješno odigraš tri nivoa zabavne Sky Cola igrice, i prijaviš se za veliku Sky Cola nagradnu igru. A ako ti se baš i ne igra, unesi onda 6 kodova sa čepova Sky Cole i opet možeš učestvovati u nagradnoj igri. Ne zaboravi, možeš igrati više puta i povećati svoje šanse za dobitak. Sretno!
Želiš li otputovati na romantično putovanje za dvoje u Pariz, Rim ili Amsterdam?
Ili imati svoju crvenu Vespu kao iz reklamnog spota Sky Cole? Ili konačno postati vlasnik dugo-željenog iPhone-a, kao i drugih zanimljivih nagrada, ne propusti veliku nagradnu igru Sky Cole „Avantura godine“ i možda zaista budeš sretne ruke. A potrebno je samo da sakupiš tri čepa sa boca Sky Cole, odigraš uspješno sva tri nivoa vesele Sky Cola igrice i prijaviš se za izvlačenje. Ali i ako ti nije do igre, samo unesi šest kodova sa čepova Sky Cole i isto tako možeš očekivati svoju Avanturu godine! Što više puta to uradiš, veće su ti šanse za Avanturu godine.
Zašto je Sky Cola prvi izbor za osvježenje? Zato što prva u regiji predstavlja: Fantastičan okus koji volite, sa prirodnim sladilom iz lista biljke Stevia i sa 30% manje šećera!
Tokom 2013. godine realizirana je cjelokupna integrirana marketinška kampanja za Sky Colu pod nazivom „Meni nema bolje Cole“ koja je koncepcijski nastavak kampanja iz 2009. i 2011. godine pod jedinstvenim spomenutim sloganom.
Asortiman Sky gaziranih osvježavajućih bezalkoholnih napitaka u kolovozu 2013. godine upotpunjen je sa ekstenzijom brenda Sky Selection s dva nova premium proizvoda: Sky Selection Mandarina Tangerine i Sky Selection Bitter Lemon.
Sky Selection su bezalkoholna pića s pažljivo odabranim voćnim okusima. Uz Sky Selection Bitter Lemon prožet aromama citrusa i kinina i Sky Selection Mandarina Tangerine prepustite se senzualnom osjećaju voćnog užitka i vaše trenutke osvježenja učinite nezaboravnim.
U drugoj polovici 2012. godine instalirana je i puštena u rad nova proizvodna linija za punjene proizvoda u PET ambalažu, te je tržištu predstavljen novi, praktičniji i moderniji, izgled pakiranja gaziranih napitaka Sky i proširen asortiman pakiranjem u volumenu od 1 L.
Sky Cola Te Poziva! Želiš glumiti u reklami? Prijavi se za učešće u novoj Sky Cola Avanturi Razmazit će vas kao pravu filmsku zvijezdu, šminkanje, frizura i napici po želji. Odabrani kandidat će biti pozvan na vrhunski set u Sarajevu gdje će igrati u novoj Reklami Sky cole.
U sklopu kampanje Meni nema bolje Cole, Sky Cola je raspisala konkurs za prijavu kandidata za glumljenje u reklami za Sky Colu.
Sky Cola se na tržištu predstavlja u novom ruhu s prigodnim zimskim etiketama kao i dizajnom prigodne folije s zimskim motivima za six-pack Sky Cola 2 L.
Povodom Svjetskog prvenstva u nogometu Sky Cola po prvi puta na tržište izlazi u prigodnim etiketama na temu nogometa.
Priprema, pozor, Sky
Krenite i ne zaustavljajte se. Svjetsko prvenstvo u nogometu je počelo, pridružite se milijunima ljudi uz male ekrane i uživajte uz jedinstven osvježavajući okus Sky Cole koji će Vaše trenutke druženja i zabave učiniti još uzbudljivijim.
Pomno prateći i uvažavajući Vaše želje i potrebe odlučili smo da našu paletu proizvoda proširimo ugostiteljskim pakiranjem Sky sokova i tako Vam ove jedinstvene napitke učinimo dostupnim i u Vašem omiljenom kafiću ili restoranu. Osvježavajući gazirani bezalkoholni napitci Sky od prirodnih biljnih ekstrakata (cola) i voćnih baza (orange i lemon) idealno su rješenje za osvježenje u svakoj prilici. Svaki od Sky okusa, rezultat je našeg dugogodišnjeg iskustva i tradicije, kako u proizvodnji napitaka izvrsne kvalitete, tako i u osluškivanju želja i potreba potrošača. Uz već postojeća PET pakiranja od 0,5 i 2 l, sokove Sky u okusima cola i orange sada možete naći i u novom, povratnom staklenom pakiranju od 0,25 l. Sky sokovi su pronašli put do Vašeg srca, nadamo se da ce uz Vašu pomoć pronaći put i do Vašeg omiljenog kafića ili restorana.
Prateći svjetske trendove i udovoljavajući potrošačkim željama i potrebama Sarajevski kiseljak 2005. godine dosadašnja pakiranja Sky sokova u volumenu od 1,5 L PET zamjenjuje pakiranjima od 2 L PET.
U kampanji „Samo nebo je granica – Sky is the Limit“. glavni protagonisti u kampanji su pobjednici OBN Super Nov@ music talents Amel Ćurić, Enver Lugavić, Jelena Milušić i Suana Muhibić.
Amel: „Znam što hoću, okus moj je SKY- znam što volim, al priči tu nije kraj..“
Enver: „Limun, naranča ili okus kole – cure ili dečki, svi ih podjednako vole...!
Jelena: „Žeđ me hvata, mijenja misli mojih tok – spas je samo kola ili gazirani sok...“
Suana: „Zabava i igra, uz omiljeno piće – daj mi gutljaj SKY-a, po novom svako viče...“
Otvara se nova stranica
Nebo je granica
Nebo je svijet bez kraja, nebo je ono što nas spaja!
Gutljaj mi daj! / Svježina i sjaj! / Gutljaj mi daj! / Sokovi SKY!!!
Priprema, pozor, Sky! Krenite i ne zaustavljajte se, jer samo nebo je granica. Takmičenje u osvježavanju je započelo,Sky Cola, Sky Orange i Sky Lemon.
Novost u asortimanu Sky gaziranih osvježavajućih napitaka je Sky Lemon. Sky Lemon je osvježavajući gazirani napitak, napravljen od voćne baze limuna. Bogatstvo vitamina i prirodnog okusa pretvorit će svaki Vaš trenutak u istinski doživljaj.
"Užitak 3. dimenzije Original American taste" slogan je kampanje kojom su predstavljeni novi proizvodi pod brandom Sky iz porodice Sarajevskog kiseljaka. Iako je svoju prepoznatljivost stekao prvenstveno zahvaljujući vrhunskoj kvaliteti prirodne mineralne vode, Sarajevski kiseljak kampanjom želi potrošačima predstaviti vrhunsku kvalitetu Sky sokova za užitak 3. dimenzije
Idući u korak sa tržišnim trendovima i udovoljavajući potrošačkim željama i potrebama, Sarajevski kiseljak je koncem 2002. godine u svoju ponudu pored prirodne mineralne vode, u čiju kvalitetu i jedinstvenost su se mogle uvjeriti brojne generacije, uvrstio i bezalkoholne gazirane napitke pod brendom Sky u okusima Cola, Cola Planet i Orange i pakiranjima od 0,5 L i 1,5 L PET. Zahvaljujući svojoj kvaliteti i neodoljivom, osvježavajućem okusu, Sky napitci su vrlo brzo pronašli svoje mjesto u srcima potrošača svih generacija.